wtorek, 26 stycznia 2016

25.01.16 Dziennik- Odszkodowania

Hej :)
W końcu mam materiały, bilans ludzi do powiadomienia opinii publicznej w mojej gminie oraz na terenie całego powiatu kępińskiego. Pomagam w uzyskaniu pomocy w związku z odszkodowaniem za wypadek komunikacyjny, wypadek w zakładzie pracy, odszkodowania z tytułu błędy w sztuce lekarskiej czyli tutaj na przykład wycięcie niewłaściwego organu, zamiast prawej nerki wycięcie lewej, zaszycie chusty chirurgicznej, czy zarażenie żółtaczką, gronkowcem i tak dalej. Również  odszkodowania rolnicze tak zwane suszone, różne inne takie wypadki w gospodarstwach rolnych.
Konkretnie jestem łącznikiem pomiędzy poszkodowanym a kancelarią. 
Mam za zadanie dotrzeć do poszkodowanego zebrać wszelkie potrzebne dokumenty.
Praca z tą kancelarią jest o tyle fajna że nawet jeśli nie podejmie się sprawy to poinformuje klienta jakie może podjąć kroki i to nieodpłatnie.
A wracając do mojego samopoczucia i mnie to dziś wstałem o godzinie 7:30. Po pierwsze natura wzywała a po drugie coś z tym prawym okiem się działo. Znowu ból, tyle że tym razem udało mi się wytrzymać nie był aż taki nie wiadomo jaki mocny, silny.
Do południa ogarniałem pocztę elektroniczną oraz obiad. 
Młody przyniósł ulotki, materiały  reklamowe z kancelarii ze skrzynki. Później znowu Internet, uczyłem się obsługiwać fanpage z odszkodowaniami już takowy mam, adres poniżej: 
Co do popołudnia kiepsko się czułem, mimo że dzień zaczął się w sumie świetnie.
Po południu nogi zaczęły odmawiać posłuszeństwa, plecy też wysiadły. 
Cholera, naprawdę kiepsko się czułem. Masakra jakaś, nie polecam tego nikomu.
Nie miałem siły zrobić gimnastyki a co dopiero by wykonać ją prawidłowo.
Wieczorem położyłem się płasko na podłodze na plecach. Zawsze leżę w sumie na płasko położyłem się na tej podłodze i myślałem że plecy mi rozpieprzy.
Miałem taki ból, że to wyglądało tak jak miałbym plecy zdrowo ale to tak konkretnie przestawiane.
Dlatego prawdopodobnie też miałem problem z tym chodzeniem. 
Jeśli chcielibyście mnie wspomóc to możecie podzielić się ze mną 1%. Za co z góry bardzo dziękuję.




Na dziś to wszystko Kochani. 
Zapraszam Was jutro. 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate