wtorek, 12 stycznia 2016

12.01.16 Dziennik- Lekarz

Hej
Tak, wczorajszy wieczór znowu z bólem głowy. Ból okazał się uciążliwy. 1 Ibuprom Max nie dał rady albo dał radę na krótko. Działał jakieś 5 godzin i musiałem połknąć kolejny.
Rano wstałem około godziny 9:30. Śniadanie zacząłem robić... och ironio, bez śniadania dzisiaj. 
Nie mogłem jeść ponieważ miałem wizytę u lekarza. Do wyników krwi musiałem być na czczo ale to standard wszędzie.
Wizytę u doktora miałem o 11:50 niestety wszystko się przedłużyło ponieważ lekarz dopiero przyjechał o tej godzinie. I było opóźnienie godzinne.
Odstałem w kolejce swoje i wszedłem do gabinetu ok godziny 13-tej. Wysłuchał mnie i dał skierowanie na EKG i zastrzyk z ketonalu to trochę puściło. Potem odesłał mnie do zabiegowego. 
Po zastrzyku oraz po zrobieniu EKG wskazał pojawić się z powrotem u niego. 
Byłem około 13:30, trochę wkurzony bo młodzi mieli przyjść ze szkoły o tej porze. 
A dom zamknięty na cztery spusty...
W domu byłem po godzinie 14-tej. Na moje szczęście młodzi postanowili zabawić dłużej w szkole.
Wracając do doktora jemu też nie podoba się mój ból głowy i to widzenie drugim okiem. 
Mówi że to może być powiązane z sclerosis multiplex.
Pytał czy byłem u okulisty. Powiedziałem że na NFZ to na czerwiec mogę się dostać do mojej okulistki. Świetny doktor z Wrocławia. Jako że mnie prowadzi to udało mi się dostać prywatnie. Wizyta jedynie 150 zł i mogę być już w piątek rano.
Doktor zapobiegliwie dał mi też już skierowanie na oddział okulistyczny. Powiedział żebym zgłosił się na SOR gdyby coś się działo bardzo niepokojącego.
Przy okazji dowiedziałem się że skoro coś dzieje się z nerwem ocznym a nie samym okiem to mogą mieć delegować na oddział neurologii. 
Przyznajcie sami że to trochę szopka.
Dostałem też receptę na Ketonal Forte setkę.
Po powrocie do domu zjadłem na obiad moje papki.
Co do gimnastyki to wczoraj nie robiłem, dziś też nie bardzo. 
Boję się że trochę ciśnienie wzrośnie i będzie boleć.
PS. Moja ogromna prośba do Was, klikając w poniższy link pomagacie mi samodzielnie zarabiać, uwierzyć że mogę sam zdobyć parę groszy mimo kiepskiej formy: 
http://nplink.net/qVlpOcdP
Na dziś to już wszystko Kochani. 
Zapraszam Was jutro opowiem przy okazji jak noc minie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate