środa, 13 stycznia 2016

13.01.16 Dziennik- Prawie OK

Hej :))
Tak, dziś czuje się lepiej. Mam na myśli to bolące oko. Po wczorajszym zastrzyku z ketonalu jeszcze mam spokój, nie boli. Choć przy ostrych ruchach gałki ocznej w każdą stronę próbuje coś tam z tyłu za okiem boleć.
Co do drugiego oka to mgła nie ustępuje ale też chyba się nie nasila. 
Mam pojutrze okulistę. Zobaczymy co powie.
Dziś na śniadanie kaweczka a warzywa później. Przez cały dzień salceson swojski, tak po trochu.
Wczoraj coś odkryłem... Mam nadzieję że mam rację ale to powie Oliwia. 
Wydaje mi się że plecy mnie bolą na przejściu piersiowo-lędźwiowym od gimnastyki. 
Mam jedno takie ćwiczenie, które w tym miejscu według mnie powoduje nadmierne obciążenie kręgów.
W sumie to nawet ten zastrzyk z ketonalu tego bólu akurat nie uśmierzył. No może delikatnie.
Ale dość o pierdołach.
Od tej niemocy i nic nie robienia nie bardzo się nadaje do czegokolwiek ale od tej niemocy i nic nie robienia zaczyna mnie powoli krew zalewać. Ciągle coś ciągle ktoś oj tam oj tam.
A może ktoś z Was ma jakieś fajne zajęcie, które mógłby wykonywać? 
Już nie mówię że muszę zarabiać nie wiadomo ile, każdy grosz jest ważny!
Płatne ankiety to też porażka bo jakąś kasę z tego wypłacę ale to będzie zima przyszłego roku. 
To też będzie wypłata głodowa na suchy chleb raptem a rachunki trzeba płacić.
Odpowiedziałem dziś na kilka ofert na pracę zdalną. Może się uda a morze to jest głębokie i szerokie.
Oby się udało w końcu załapać.
Tu macie link z preparatem zapobiegającym łysieniu:
http://nplink.net/ZpZDPVlq  
Wersja anglojęzyczna:
http://nplink.net/oT0pAHbs
Na dziś to wszystko, zapraszam Was jutro. 
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Hej, czy dowiadywałeś się na temat przeszczepu szpiku w SM? Wg. badań ta metoda u ok 87% chorych powstrzymuje chorobę, u ok 35% następuje poprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) czytałem artykuł na ten temat w angorze nr 46/2015 ale szczerze mówiąc więcej nic się nie dowiadywałem na ten temat.Jeśli masz jakieś informacje o przeszczepie szpiku w SM (ryzyko, lekarz który się tym zajmuje, artykuły, filmiki) to bardzo proszę podziel się nimi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na internecie wynalazłem filmiki z inną metodą jeszcze:
    https://www.youtube.com/watch?v=j3bJkLf54xs&app=desktop
    https://www.youtube.com/watch?v=4dosxq4GtVg
    ale szczerze mówiąc boję się trochę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń

Translate