czwartek, 14 stycznia 2016

14.01.16 Dziennik

Hej :)
Dzień prawie jak każdy z tą tylko różnicą że wstałem o godzinie szóstej trzydzieści.
Jak to mówią, natura wyzywała. W sumie dzięki temu wcześniej dupę podniosłem i lepiej mi się funkcjonuje.
Oko chciało przeszkadzać ale dziś Ketonal Forte setka sprawę załatwił. 
Mam nadzieję że będzie działo jak zastrzyk 48 godzin.
Jako że dobrze się czułem, pewnie na nogach postanowiłem odwiedzić ciotkę.
Cholera, tradycyjnie trafiłem na śniadanie.
Ale propos drogi to ciekawe warunki nie były. Jestem z siebie dumny że orła nie wywinąłem.
Jak to zwykle z powrotami od cioci bywa, czasami mam gorzej choć z górki ale mam zawroty głowy. Dodam że nie od alkoholu. Skąd to się bierze, nie wiem. Może jest tam za ciepło dla mnie.
Gimnastyczki dziś nie robiłem. Ostatni raz we wtorek ćwiczyłem. Zobaczymy co plecy na to, czy będą boleć, czy nie. 
Jutro wyjazd do okulisty. Godzina przed siódmą nie wiadomo jakie warunki będę na drodze. I czy Wrocław zakorkowany czy nie. No, zobaczymy co doktor powie.
Mam nadzieję, że uda się wrócić bez komplikacji bo po godzinie 15 jestem umówiony z Oliwią- fizjoterapeutką.
Co do pracy to na 3 odpowiedzi na oferty, które wczoraj wysłałem nikt się nie odezwał. Trudno, póki co wchodzą jakieś płatne ankiety ale co z tego żeby coś wypłacić to trzeba nazbierać. Od dwudziestu do pięćdziesięciu złotych. A to może będzie możliwe dopiero w grudniu. Czyli jest szansa że sobie zrobię prezent na Mikołaja może.
Tu macie link z preparatem zapobiegającym łysieniu:
http://nplink.net/ZpZDPVlq  
Wersja anglojęzyczna:
http://nplink.net/oT0pAHbs
Na dziś to byłoby wszystko co chciałem powiedzieć. 
Zapraszam jutro do lektury może, raczej na pewno opowiem co powiedziała okulistka.
Tymczasem pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate