poniedziałek, 11 stycznia 2016

10.01.16 Dziennik- Spoko :)

Hej :))
Dzisiejsza noc bez ekscesów i bólu oka.
Czułem się świetnie, choć nie ukrywam że kładłem się ze strachem. 
Wstałem godzina dziewiąta.
Dziś jak to niedziela też za wiele do pisania nie mam. 
Śniadanie tradycyjnie, obiad ciut mniej zdrowo. Po obiedzie też niekoniecznie zdrowo.
Na kolację surówka albo sałatka warzywna, bardziej z liściastych warzyw i kawałek mięsa.
Wszedłem na wagę, dawno się nie ważyłem. Waga pokazała mi średnią wagę 87 kilogramów.
Powiem Wam że byłem zaskoczony. Myślałem że będzie z 90 kg.
Inne odkrycie a właściwie potwierdzenie mojej teorii, że faktycznie potrawy z zawartością glutenu mi szkodzą.
Mam do Was ogromną prośbę, klikając w poniższy link pomagacie mi samodzielnie zarabiać, uwierzyć że mogę sam zdobyć parę groszy mimo kiepskiej formy: 
http://nplink.net/qVlpOcdP 
Na dziś to wszystko, zapraszam Was jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate