niedziela, 28 lutego 2016

27.02.16 Dziennik- towarzysko

Hej :)

Tak dzisiaj koniec soboty wyjątkowej soboty ponieważ to już czwarta sobota w miesiącu lutym to się zdarza raz na kilkadziesiąt lat jeśli nie kilkaset
W sumie to pełny czwarty weekend miesiąca lutego
Dzień rozpocząłem dosyć późno bo wyjątkowo wstałem o godzinie 9 00
Ogólnie rzecz biorąc jak na wyjątkowość czwartej soboty w lutym jest nudno przynajmniej dla mnie nie biorąc pod uwagę wejścia do cioci na kawę i wyjazdu na urodziny szwagra urodziny wróciliśmy przed godziną w sumie było fajnie pyszne jedzonko super
Dzisiejszy dzień postanowiłem odpuścić jeśli chodzi o gimnastykę ponieważ w Kępnie na rehabilitacji dosyć ostro dostaje popalić
Więc niech mięśnie i organizm sobie odpocznę
Za kilka minut rozpoczyna się niedziela czwarta niedziela lutego i twardy pełny weekend
A co pokaże niedziela to zobaczymy jeszcze
Nie mówię wam ale w sumie kilka dni temu dowiedziałam się ciekawej rzeczy sama sobie tego nie doświadczyłem i nigdzie tego nie wyczytałem ale podobno ktoś miał łuszczycę w sumie znajomy swego czasu znajomych udało mu się ją wyleczyć kąpiel ami z algami morskimi Czy to jest możliwe nie wiem
Nie wiem co jeszcze czy to możliwe ale bardziej pewny bo słyszałem z bezpośredniego źródła od jednej kobiety że miała problem z ostrogami na stopach niby ostrogi usuwa się operacyjnie ona poszła za radą jakiegoś starszego gościa kilkanaście lat do tyłu
Koleś poradził tej pani by zwijała stopy konkretnie pięty świńską skórę na noc Ogólnie to miał być układ danego miejsca zawinięty bandażem
Kobieta powiedziała że świńska skóra była strasznie wysuszona  rano jak ją zdejmowała Z500
Powiedziała też że po jakimś czasie skóra na piętach stała się taka ciągnąca miękka strasznie
Ogólnie ostrogi zginęły
Ja na szczęście nie musiałem sprawdzać żadnego z tych obu sposobów to znaczy leczenia łuszczycy algami morskimi jak również ostrogi na piętach okładami skóry wieprzowej

Na dziś to wszystko Kochani zapraszam was jutro Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate