niedziela, 21 lutego 2016

20.02.16 Dziennik- Towarzysko

Hej :)
Tak, tradycyjnie wstałem wcześnie, tradycyjnie poczta e-mail oraz gra w pasjansa na punkty. Natomiast śniadanie zjadłem o godzinie 10.
Dziś sobota więc tym razem w sobotę przyjechała rehabilitantka trochę mnie wymęczyła dziś były bardziej ćwiczenia z pnf.
Następnie zjadłem jakiś obiad zarejestrowałem się na dwóch portalach do wypełniania ankiet i pojechaliśmy na kawę popołudniową do mamy.
Wróciliśmy nieco szybciej ponieważ moje komandosy chciał iść na trening piłki nożnej.
Niech grają mają zajęcie a nie tylko komputer, komórka, komputer, komórka i TV.
Zajęcia piłki nożnej prowadzi wychowawca młodszego syna Pan Grzegorz Kapica.
Osiągnięć młodzi sportowcy w sumie nie mają ale chociaż satysfakcja jest.
No pan Grzegorz też zgłosił ich ogólnie wszystkich, całą swoją drużynę Dolly Deichmann we Wrocławiu
Radochę chłopaki mieli nieziemską chodź z medalem jako takim nie wrócili czyli turnieju nie wygrali ale jak na 30 drużyn, które biorą udział zawsze albo inaczej nigdy na ostatnim miejscu nie byli. Mieścili się w pierwszej dziesiątce, prędzej dwudziestce.
Zabawa zawsze była przednia tym bardziej że wiecie ostatniego miejsca nie było.
Większość młodzieży, która tam gra trenuje w profesjonalnych klubach sportowych.
Ale wracając do tematu sobotniego rozkładu dnia to młodych odebraliśmy przed godziną 19-tą z treningu i pojechaliśmy na kawę do szwagra do Mąkoszyc.
Zeszło nam do 22 to była długa kawa.
Po powrocie jeszcze się trochę ogarnąłem i poszedłem do łóżka bo dała mi do myślenia Oliwia konkretniej rehabilitantka ponieważ powiedziała mi że wyczytała gdzieś że brak snu, bezsenność w dłuższym okresie czasu powoduje obumieranie jakichś komórek mózgowych.
Przyznacie że nie brzmi to optymistycznie.
Takich bezsennych nocny miałem 5 lat.
Ale to opowieść na inny post.

Kochani co sądzicie wracając do mojego posta sprzed kilku dni, kto z Was już zapoznał się ze stroną trycholog w Kaliszu  www.trycholog.kalisz.pl ?

Jeśli macie problemy ze skórą głowy, łupież, przetłuszczanie się  skóry lub z włosami które wypadają to ten specjalista Wam pomoże. Zresztą co tu dużo mówić gdyby gabinet nie był najlepszy to nie współpracował by ściśle i nie był promowany przez firmę HAIR MEDICA z Warszawy.

Na dziś to już wszystko Kochani.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga jutro.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate