środa, 3 lutego 2016

03.02.16 Dziennik- Braki z 1%

Hej :)
Kochani dziś też wstałem o godzinie szóstej rano.
Mam wrażenie że znowu mam problemy z zatokami.
Młodzi o godzinie 7:40 poszli do szkoły ja tradycyjnie wcześniej sprawdziłem pocztę zjadłem śniadanie i zapiłem kawą.
Później uczyłem się słówek z angielskiego i nagle dzwonek do drzwi.
Okazało się że brat przyjechał do chrześniaka, mojego starszego syna z urodzinowym upominkiem. Posiedzieli chwilę i uciekli. Zapomniałem dodać że brat był z żoną i dzieckiem.
Pojechali ponieważ mały miał się przespać a później wybierali się do Dziadowej Kłody na atrakcje dla dzieci ponieważ województwo dolnośląskie ma teraz dwa tygodni ferii zimowych.
W Dziadowej Kłodzie zapewniają atrakcje w postaci Mucha Tychy, zamków i inne.
Wiecie wczoraj brat mnie się zapytał dlaczego wpłynęły 3 przekazy z jednego procenta na moje konto w fundacji z Urzędu Skarbowego w Oleśnicy skoro 6 miało być. Od brata, od znajomych którzy podlegają pod Urząd Skarbowy w Oleśnicy czyli ogólnie na pewno brakuje trzech wpływów z tego urzędu z jednego procenta za 2014 rok.
Ta sytuacja uświadomił mi że takich wpływów mogło być znacznie więcej niż 15 których weszło.
Jeden z Urzędu Skarbowego w Namysłowie, jeden z urzędu skarbowego w Międzyrzeczu, trzy z Urzędu Skarbowego w Oleśnicy i kilka z Urzędu Skarbowego w Kępnie.
Pisałem wiadomość wczoraj do fundacji z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji dziś dostałem odpowiedź, którą załączam poniżej:

Dzień dobry,

W momencie gdy na Państwa subkoncie brakuje konkretnej wpłaty w ramach wpłat z 1% konieczne jest aby upewnili się Państwo czy Darczyńca potwierdza iż prawidłowo i terminowo złożył PIT. Następnie prosimy o przesłanie do nas kopii lub skanu PITu Darczyńcy (fragmenty z danymi Darczyńcy oraz informacjami komu oddaje 1%) oraz informacją o Urzędzie Skarbowym w którym rozliczał się Darczyńca.

Na podstawie przesłania wymaganych informacji będziemy mogli zgłosić się do Urzędu Skarbowego lub odnaleźć wpłatę wśród niezidentyfikowanych 1%

Z poważaniem,
Magdalena Penda Główny Specjalista ds. Administracyjnej Obsługi Projektu
Fundacja AVALONBezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Budynek CH PANORAMA
Al. Witosa 31 lok. 103, I p. 00-710 Warszawa
Tel: 22 266 82 36, Fax: 22 266 82 94
www.fundacjaavalon.pl

Kochani apeluję by zwracać uwagę na podawane dane na końcu tzn prawidłowy numer KRS fundacji AVALON : 0000270809 
i koniecznie jeszcze wypełnić pole Cel Szczegółowy :  Kałka 3424 
brak którychś z podanych danych spowoduje że środki z 1% nie wpłyną na moje subkonto w Fundacji

Trochę to dziwne że brakuje wpływów chodź osobiście uważam że Fundacja w której jestem jest uczciwa i rzetelna. Zresztą na pewno nie chcieliby mieć problemów.
Jeśli byłby nie uczciwi to pewnikiem nie widziałbym wpływu za SMS z 26 stycznia 2016 roku. Już wiem też dla zainteresowanych że całkowity koszt sms-a to 5 zł plus VAT za SMS a na konto wpłynęło mi 4,85 zł a 0,15 zł koszt obsługi.
Wracając do wydarzeń z rana to jeszcze zdążyłem zrobić gimnastykę całkiem inaczej się funkcjonuje jak zostaje wolna chata.
Zrobiłem też kilka opłat i jesteśmy prawie na zerze.
Miesiąc jest mega długi mimo że to luty.
Młodzi wrócili ze szkoły, już nie mogę się skupić.
A miałem dziś wenę twórczą...
Zatem na dziś to już wszystko Kochani.
Zapraszam Was jutro.
Pozdrawiam
PS. Tu macie jeszcze link z preparatem zapobiegającym łysieniu:
http://nplink.net/ZpZDPVlq  
Wersja anglojęzyczna:
http://nplink.net/oT0pAHbs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate