środa, 10 lutego 2016

08.02.16 Dziennik- Nerwowo

Hej :)
Dzisiaj pierwszy dzień tygodnia choć z drugiej strony zależy jak kto tydzień rozpoczyna. 
Jedni od niedzieli a drudzy od poniedziałku, ja zaczynam od poniedziałku.
W sumie to dzień minął całkiem OK, poza jedną paskudną sytuacją wieczorem...
Tradycyjnie pobudka godzina szósta rano, kawa, śniadanie. 
Na śniadanie dwa jaja na boczku czyli jajecznica według bodajże Jakuba Mauricza o ile dobrze kojarzę. Mauricz to zdaje się trener czy dietetyk sportowców. A może jedno i drugie zdrowe żywienie to podstawa. Według właśnie tego gościa najlepszym posiłkiem na śniadanie jest jajecznica na boczku. Zapewnia ona dużo energii uzupełnia jakieś tam coś, braki w organizmie które powstają w nocy podczas snu.
Gimnastyka też poszła całkiem nieźle, wiecie zaczynam ćwiczyć już nie z przymusu ale z tak zwanego nawyku.Zdecydowanie lepiej się czuję, lepiej chodzę, lepiej funkcjonuje. 
Fakt, że po gimnastyce mam trochę problem z utrzymaniem się na nogach ponieważ są zmęczone. 
Ja jestem zmęczony ale w sumie 5 minut na kanapie w pozycji leżącej i zaczynam funkcjonować.
Po gimnastyce tradycyjnie spacer do cioci.
Tam tradycyjnie wypiłem kawę w miłym towarzystwie. Pogadaliśmy o wszystkim i o niczym, o tak zwanej dupie Maryni.
Po powrocie ugotowałem ziemniaki na obiad dla dzieciaków z niedzieli zostały schabowe i jakiś tłuszcz więc w sumie obiad gotowy. Ja w sumie na obiad zjadłem samego schabowego.
Trochę niedobrze  bo w panierce ale Justyna bez panierki chyba nie potrafi zrobić schabowych. Panierki też nie dało się bezproblemowo obrać bo była dosyć cienka. Fakty że nie na mące ale chyba na bułce tartej. W każdym bądź razie żadna wersja panierki nie jest dla mnie.
Po południu siadłem trochę na TV a raczej przed tv bo moich 89 kilogramów telewizor by nie wytrzymał. :D
Wieczorem wziąłem młodego bo się nudził i graliśmy w tysiąca dobieranego dla ścisłości w grę karcianą.
Później zaczął się mój horror czyli film "M jak miłość" no właściwie serial.
No i wieczorem zaczęła się robić trochę nerwówka ale to sprawa nie na forum więc nie będę się rozpisywał w tej kwestii...
Zatem na dziś to już wszystko Kochani. 
Zapraszam Was jutro. 
Pozdrawiam.
PS. Tu macie jeszcze link z preparatem zapobiegającym łysieniu:
http://nplink.net/ZpZDPVlq  
Wersja anglojęzyczna:
http://nplink.net/oT0pAHbs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate