wtorek, 16 lutego 2016

15.02.16 Dziennik- Suplement diety

Hej ;))
Dzisiejszy dzień całkiem fajnie mi się udał.
Wstałem o godzinie szóstej trzydzieści. Tradycyjnie wywołanie natura, następnie śniadanie i kawa a później internet sprawdzenie poczty e-mail i moja zabawa układanie pasjansa.
W sumie dalej zrobiłem ćwiczenia choć powiem Wam że jestem zaskoczony obrotem sprawy ponieważ po pierwsze ćwiczenia nie pamiętam kiedy tak wcześnie robiłem a po drugie całkiem nieźle je zniosłem. No dałem radę byłem rześki jak WC piker.
To znaczy że się nie zmęczyłem pomimo że pierwszy raz popatrzyłam na zegarek jak zaczynałem ćwiczenia a później po zakończeniu ćwiczeń. Okazało się że ćwiczenia zajmują mi średnio albo minimum półtorej godziny dziennie.
Co do reszty dnia obrałem kilka ziemniaków ponieważ kopytek było trochę mało. Ugotowałem ziemniaki w międzyczasie pouczyłem się angielskiego. Powiem Wam że coraz fajniej i coraz lepiej te słówka wchodzą mi do głowy. Może dlatego że wałkuje to ciągle.
Po wstawieniu i ugotowaniu ziemniaków położyłem się trochę.
Sprawdzałem też oferty pracy na OLX.
Znalazłem kilka fajnych ofert między innymi jako ankieter dla firmy TNS.
Nie wiem czym się Wam nie chwaliłem już. Akurat na to ogłoszenie wysłałem swoje dane.
Na pewno na chwilę obecną oczekuję na szkolenie i mam nadzieję że szkolenie będzie umożliwione drogą online.
Z tym moim przemieszczaniem się jest różnie no i nie mam z kim jechać na szkolenie.
Znalazłem także jeszcze kilka innych ofert także jako Telemarketer, ankieter- praca również w domu.
Najgorsze w tym wszystkim jest to że mam radiowy internet a do tej pracy wymagają stałego łącza na kablu.
W sumie przyłącze kablowe mam do domu zrobione. Kabel w gminie położyła firma Inea z Poznania. Mieli na to jakieś chyba dotacje unijne czy coś.
Teraz co jakiś czas dostaję informację albo jak to inaczej nazwać, zaproszenia do przyłączenia się. Tylko co mi z tego skoro jestem związany jeszcze umową z Internetem a raczej operatorem Internetu radiowego.
Jeśli będzie konieczne podpisanie drugiej umowy na kabel czy łącze kablowe, stałe, twarde czy jak ono się tam nazywa no to będzie trzeba to zrobić. Tylko to jest takie trochę do bani, podpisywać kolejną umowę i nie wiem czy sobie poradzę z tą pracą bo wzrok mam, jaki mam- kiepski.
A jeśli będzie też trzeba w miarę szybko pisać na klawiaturze, może być różnie. A dwóch operatorów nie potrzebuję. Popieprzone jest to wszystko. Choć z drugiej strony jeśli dałbym radę, jeśli sobie poradzę z pracą to całkiem fajna stawka godzinowa jest i raz dwa bym sobie odrobił koszt abonamentu. 
Tak popołudnie tradycyjnie skończyło się na telewizji oraz grze w karty.
W sumie taka gra to coś co się robi razem z rodziną, raczej w gronie rodziny i domowników. Trochę to wiąże relacje właściwie chociaż chyba nie w tym przypadku ale i tak fajnie spędzić czas razem.
Kochani znalazłem coś fajnego dla ludzi którzy chcieliby zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Poniżej podaję link dla Niemiec oraz dla Stanów Zjednoczonych.


Wersja anglojęzyczna: 
What is Acai Berry Extreme?

Acai Berry Extreme is an excellent food supplement, which allows you to lose weight fast! Acai Berry Extreme owes its effectiveness to the maximum dose of the extract of Acai Berries in each capsule! Thus, the preparation promotes excellent the revocation of fat in your body.

Acai Berries are a valuable source of many minerals, which contain a large dose of amino acids, proteins and antioxidants. They also have a high fiber content which speeds up your metabolism and digestion, whereby the effect of the preparation can be felt after taking the first capsule!

The unique formula of the Acai Berries supports the loss of weight, reduces by the decline of glucose in the blood the feeling of ravenous hunger and causes you not only to lose weight but also to improve your health.

With Acai Berry Extreme you achieve your dream figure and get rid of excess weight faster you think!

http://nplink.net/fsMVep1J



Wersja niemieckojęzyczna:

NIEMCY/DEUTSCHLAND
Was ist Acai Berry Extreme?

Acai Berry Extreme ist ein ausgezeichnetes Nahrungsergänzungsmittel, mit dem man schnell abnehmen kann! Acai Berry Extreme verdankt seine Wirksamkeit der maximalen Dosis des Extrakts an Acai-Beeren in jeder Kapsel! Dadurch fördert das Präparat hervorragend den Abbau von Fett im Körper.

Acai-Beeren sind eine wertvolle Quelle für viele Mineralien, die eine große Dosis an Aminosäuren, Proteinen und Antioxidantien enthalten. Weiter besitzen sie einen hohen Ballaststoffgehalt, der den Stoffwechsel und die Verdauung beschleunigt, wodurch der Effekt des Präparates bereits nach der ersten Tablette spürbar wird!

Die einzigartige Formel der Acai-Beere unterstützt den Gewichtsverlust, verringert durch den Rückgang von Glukose im Blut Heißhungerattacken und führt dazu, dass Sie nicht nur abnehmen, sondern auch Ihre Gesundheit auf Vordermann halten.

Mit Acai Berry Extreme erreichen Sie Ihre Traumfigur und überflüssige Pfunde verlieren Sie schneller, als Sie denken!


http://nplink.net/3YdhmR6I



Na dziś to już wszystko Kochani.
Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam do lektury mojego bloga jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate