poniedziałek, 21 grudnia 2015

21.12.15 Dziennik- Absurd!

Hej ;)
Siemka już się zresztą przywitałem. 
Tak, dziś nie było najgorzej z podniesieniem tyłka z łóżka. Wstałem o godzinie 8 i tak się poniewierałem. Najpierw zajrzałem na bloga później się ubrałem a właściwie to odwrotnie. Najpierw się ubrałem a później zerknąłem na bloga. 
A skoro moja najlepsza ciociunia jest w domu, nie wyjechała poszedłem na kawę. Przy okazji załapałem się na śniadanie. Po drodze do cioci miałem wystawić śmieci a okazało się że kubeł już na drodze. Byłem w szoku. Myślałem że może Justyna wystawiła ale okazało się że wystawiła je ciocia jak jechała do sklepu. Miłe  zaskoczenie.
W sumie to od rana jakoś tak nieciekawie funkcjonuje. Nie wiem co jest. Czy to zmiana pogody bo w tej chwili już kropi czy co. Jak wszedłem do cioci to jeszcze było w miarę pogodnie. No ale cóż, pogoda zmienną jest jak daleko nie przymierzając nasze piękne panie. Też tak mam czasami.
Ale do rzeczy, poszedłem do tej ciociuni, poczęstowali mnie kawą, śniadaniem nawet lampką wina na lepsze trawienie. 
Po godzinie 11:00 już wracałem do domu. Okazało się że zbierają śmieci.  Minąłem się z gościem, który zabierał kubeł ode mnie. Mówię do gości: Zaczekam od razu go sobie wstawię. Przy okazji stoi jeden kubeł jeszcze pełny i proszę żeby go też zabrali ale nie przecież nie słyszą. 
Eko Region jak zbierał u nas w gminie Perzów śmieci to nie było problemu. Płacę za śmieci więc powinni to zabierać. Nie wiem dlaczego gmina dopuszcza do czegoś takiego, skoro płacimy, przecież za darmo tego nie zabierają. Czemu na przykład ja mam taką samą ilość kubłów na 4 osoby co osoby, które mieszkają same. Taki ktoś płaci 8 zł za wywiezienie śmieci, ja płacę cztery razy więcej a u mnie zabierają tyle samo kubłów. To jest jakiś żart. 
Nie wiem co robi teraz Rada Gminy, za co biorą pieniądze. Pojęcia nie mam. Woda też znowu w górę idzie, właściwie już poszła... może by ktoś na to spojrzał jakoś inaczej. Skoro śmieci są, to należy je zabrać tym bardziej że za to zapłaciłem. Zdaje się że teraz zbiera śmieci firma z gminy Bralin. Nie wiem, nie chcę oskarżać czy oceniać ludzi ale nieroby biorą tam pieniądze. To by było na tyle.
Mam nadzieję, że gmina Perzów rozwiążę ten problem a nie tylko pierwsi do brania pieniędzy są.
Masę popiołu miałem jeszcze w piwnicy, który wysypywaliśmy. Już napełniłem jeden kubeł a jeszcze na drugi by się nazbierało popiołu. A gdzie kolejny miesiąc? Przecież śmieci nie zabierają, tylko kubeł czy to jedna osoba czy to 4 osoby. Tylko że cztery osoby są pokrzywdzone w tym wypadku. Zresztą to już pisałem, że na 4 osoby przypadają 3 kubły, dokładnie tyle samo co na jedną osobę. Mam nadzieję, że gmina jednak się weźmie ogarnie. A nie okradają ludzi jawnie.
Tak, dziś jeszcze gimnastyka przede mną i muszę usiąść przed komputer trochę pomyszkować.
Tymczasem pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mnie jutro. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate