środa, 9 grudnia 2015

09.12.15 Dziennik - info

Hej ;)

Kochani, dzisiaj w gazecie wyborczej w dodatku TYLKO ZDROWIE
jest artykuł na temat SM dodam że jest on obszerny !!!
W artykule jest sporo ciekawych informacji tj.
REHABILITACJA
LECZENIE
DIETA

Są także wypowiedz pacjentki o jej perypetiach ze stwardnieniem rozsianym

Ogólnie też wypowiadają się lekarze

A co  do mnie to tak jak podejrzewałem wczoraj 
jak już się położyłem do łóżka to padłem jak NIEMOWLĘ :))
Dzisiaj rano miałem problem się dobudzić. :))
Jak już wstałem o godzinie 8:00 tradycyjnie zjadłem śniadanie
i zapiłem małą czarną parzoną- tradycja.
W sumie powiecie ze ta kawa jest nie zdrowa , a słyszałem ze zdrowsza od herbaty
kawa zabija wolne rodniki we krwi  a  te z kolei są przyczyną wielu paskudnych chorób 
jak np. NOWOTWORY !!!

O  chorobach i leczeniu można by długo pisać
jak na przykład że na wiele z nich jest mnóstwo skutecznych leków i tanich 
nie jest to oczywiście dopuszczone do wiadomości publicznej 
ponieważ KONCERNY FARMACEUTYCZNE STRACIŁY BY STRASZNE PIENIĄDZE.

Niedawno dowiedziałem się że raka mózgu 
GLEJAKA
można zabić biorąc 2 leki dostępne w aptece
tego raka zabija się od środka.

Na pewno też na blogu mam zamieszczone informacje
że leki przeciwko białaczce zatrzymywały STWARDNIENIE ROZSIANE
więc zostały wycofane, zmodyfikowane i wypuszczone w znacznie droższej wersji
a uboższe o ten składnik wstrzymujący SM.

Ostatnio też był artykuł w ANGORZE
o tym że przeszczepili dziewczynie szpik (zdaje się ze prócz SM miała jeszcze białaczkę).
Przeszczep szpiku poprawił znacznie jej stan zdrowia.
O tym wspomniałem
całkiem niedawno w blogu nawet podałem link aktywny do tego artykułu .

Propos dzisiejszego artykułu w GAZECIE WYBORCZEJ
i diety to polecam książkę pt.

NIESAMOWITA KURACJA dr WAHLS

O tym tytule też już wcześniej wspomniałem w jednym z postów.

OK
idę teraz coś zjeść i obrać ziemniaki
potem może podzwonię
na pewno gimnastyka 
a potem czas pokaże.

POZDRAWIAM 
I ZAPRASZAM JUTRO. :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate