wtorek, 15 grudnia 2015

15.12.15 Dziennik- nowe zajęcie poszukiwane

Hej:)
Dzisiaj dzień rozpoczęty kawką, moim śniadaniem oczywiście.
Dzisiaj już bez dzwonienia i poszukiwania klientów dla Play. 
W sumie to się nudzę, co skłoniło mnie do poszukiwania nowego zajęcia. 
Zobaczymy jak to wyjdzie. Może uda mi się złapać do pisania artykułów za kawkę, 
ale o tym muszę jeszcze poczytać. Jak, co, gdzie i za ile? 
Póki co taką usługę świadczy artelis.pl. Portal na którym można spotkać różne fajne artykuły 
i który pomaga też zarabiać na pisaniu artykułów.
Tak, gimnastyka z rana też oczywiście zrobiona ale pisanie o tym staje się już nudne.  
Ale co tam. Na pewno fajnie chodzę dzięki temu jak również dzięki fizjoterapeutce.
W sumie to fizjoterapeutka dzisiaj ma być u mnie po godzinie 15 00. 
Zobaczymy co dziś będzie kazała mi robić, jak będziemy ćwiczyć. 
Podejrzewam że coś nowego poznam, co mnie dodatkowo usprawni. 
Na dziś to w sumie byłoby tyle.
Pozdrawiam i zapraszam na jutro. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate