poniedziałek, 14 grudnia 2015

12.12.15 Dziennik- Rezultaty widoczne

Hej :))
Przepraszam że się wpisuje z opóźnieniem, trochę nie miałem weny.
Komputer mnie drażni przy robieniu wpisów gdyż kursor jakimś dziwnym sposobem sobie przeskakuje gdzie mu się podoba a z moim wzrokiem go znaleźć gdzieś w tekście to mordowania. Potem jeszcze usunąć niepotrzebny a raczej błędnie wpisany fragment , hmm...
Dla mnie to wyczyn ;))
Pisząc z telefonu mam łatwiej poza tym że druk jest mały.
Ale teraz waga pokazała mi znowu 86 kg czyli trzyma się  bez większych wahań, dieta to już papki 
i mięso.
Co do gimnastyki to ćwiczę z tym że częściej powtarzam ćwiczenia nóg  związane z PNF.
Powtarzam je każdorazowo jak się kładę, w sumie to 2 ćwiczenia wg mnie dość ważne i istotne.
Wiecie , muszę Wam się pochwalić że mam widoczne rezultaty ćwiczeń mianowicie pewnie wstaje na nogi i jeszcze pewniej również chodzę.
Taką poprawę notuje już drugi dzień.
Wielki szacun dla metody PNF mojej wytrwałości, gimnastyki, mojej  siostrze za wsparcie finansowe oraz fizjoterapeutkę.
Robi świetną pracę!
Pozdrawiam i zapraszam jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate