środa, 9 grudnia 2015

10.12.15 Dziennik

Hej
Dzisiaj zaczynam dzień szybciej i liczne na sukces.
Telefonować zacznę od godziny 8:00.
Zobaczymy co z tego będzie, zanim się wezmę to jeszcze
Śniadanie i gimnastyka bo dziś to zaniedbałem.
Tak, miałem problem by się zabrać za dzwonienie  ale w końcu jakoś dałem rade.
W sumie to tradycyjnie albo 1 numer mają albo to uniemożliwia  skorzystania z POŁĄCZEŃ NIELIMITOWANYCH  W ABONAMENCIE ŚMIESZNIE TANIM, a można w tej sytuacji dokonać 2 dodatkowych aktywacji czego też nikt nie chce.

LIPA :((

Co do gimnastyki to zgodnie z założeniem podobnie jak jedzenie.
Po południu dostałem telefon że jestem umówiony na rehabilitacje od 22.02.16 o godzinie 8:30
przez 10 dni

PYTANIE KTO MNIE BĘDZIE WOZIŁ DO KĘPNA ??????????????????????

Na dzisiaj kochani to już na tyle

Pozdrawiam i zapraszam jutro :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate