poniedziałek, 30 listopada 2015

30.11.15 Dziennik-SUKCES

Witajcie ;))
Dziś jeszcze gimnastyki nie zrobiłem a jest godzina 17:42
Śniadanie mała czarna.
Obiad o 14:00 też mała czarna.
Podwieczorek 17:00 tytka ryżu
Zamierzam jeszcze coś zjeść koło 20:00.
Na zdrowe to to moje dzisiejsze jedzenie nie wygląda...
Zdrowo zjadłem wczoraj koło 20:30 mimo że na jedzenie to zdecydowanie za późno. 
Zjadłem wątróbkę z cebulą duszoną na SMALCU bez przypraw. Bez soli smakuje kiepsko a wygląda tak:

Wracając do dzisiejszego dnia to od 10:00 do 12:30 dzwoniłem w sprawie umawiania spotkań i poszło mi kiepsko ale mogłem się oderwać do obrania ziemniaków, które jeszcze wstawiłem na gaz .
O 13:00 dalej zacząłem telefonować, tym razem miałem szczęści!
 Koleś się opierał ale zainteresowała go oferta i prosił mnie o kontakt w środę sami przyznacie, że rozmowy bez limitu do wszystkich sieci krajowych w abonamencie za 14 zł netto miesięcznie to REWELACJA i REWOLUCJA jednym słowem.
Klient ma umowę z bieżącym operatorem na 17 miesięcy ale chce wziąć dla żony.
I za kilka telefonów udało mi się bez większego wysiłku umówić spotkanie na prezentacje szczegółowej oferty u klienta w firmie. :))))
Tyle że trzeba szybko czytać między wierszami i zainteresować klienta.
Muszę zrobić nowy zarys skryptu, bo obecny to już mistrzostwo świata , ale klienci MASAKRA !!
W między czasie zadzwoniła ciociuni bym przyszedł na kawę, ja na to jak na lato ponieważ mogłem rozprostować gnaty :)
Po powrocie się na trochę położyłem, po czym ZSZEDŁEM do piwnicy.
Jak bym wiedział jak to się dla mnie skończy to bym nie poszedł , wolał bym marznąć .
Zmierzam do tego że przed piecem leży hałda popiołu i innych jakichś katalogów papierów itd.
JEDNYM SŁOWEM JESZCZE TYLKO NASRAĆ I PRZYKLEPAĆ .
Zmierzam do tego że zaliczyłem wywrotkę na tyle ostrą że przestawiłem plecy i rozbił bym pysk o szpadel .
JAK ZWYKLE MAM WIĘCEJ SZCZĘŚCIA NIŻ ROZUMU ;))
Wywrotka spowodowała że lewa feralna noga znowu zaczęła mi się wykręcać w związku z tym muszę znowu zwracać szczególną uwagę na chodzenie.
W sumie to cieszy mnie fakt że udało mi się umówić pierwszego rozmówcę na spotkanie.
Nadszedł czas na gimnastykę :)
Tymczasem do jutra
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate