sobota, 21 listopada 2015

21.11.15 Dziennik - Przykre Fakty

Hej ;)
na początek zapraszam do zapoznania ze

SMUTNĄ PRAWDĄ

http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/uklad-nerwowy/stwardnienie-rozsiane-sm-zawsze-przebiega-inaczej_37138.html

Osobiście doświadczyłem a właściwie doświadczam już wszystkich 
wymienionych w artykule przykładów.
Patrząc z perspektywy 20 lat od wystąpienia pierwszych symptomów 
to faktycznie da się żyć z SM!

Ważne jest jednak OTOCZENIE
Ludzie którzy potrafią zrozumieć problem  z jakim się boryka bliska osoba.

Byłbym w znacznie gorszym stanie psychicznym jak by mój obecny stan zdrowia 
objawił się nagle,
np kładziesz się zdrowy a budzisz w obecnej formie fizycznej
MASAKRA !!!

Obecnie nie boję się już pojawiać pomiędzy ludźmi
zwykle patrzą jak na ŻULA!!!
Teraz sam uprzedzam fakty i informuję 
PROSZĘ MI WYBACZYĆ ŻE SIĘ MĘCZĘ I ZATACZAM
to nie alkohol lecz STWARDNIENIE ROZSIANE MNIE TOCZY.


To wystarczy by zmieniły się dziwne spojrzenia 
i delikatnie mówiąc głupkowate uśmieszki.



Dzisiaj obudziłem się w znacznie lepszej formie fizycznej
na śniadanie kawa i papki
po południu wyjazd do mamy 
tam wszedłem na wagę, która dzisiaj pokazała mi 85 kg.

Zobaczymy co jutro mi przyniesie !!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate