wtorek, 24 listopada 2015

24.11.15 Dziennik- Ciekawy materiał

Witajcie :))

na początek link do materiału, przyznam się Wam że wypowiedziała się tutaj moja neurolog:

 http://wroclaw.tvp.pl/22713616/19112015


Dzisiejszy dzień tradycyjnie wstałem całkiem nieźle 
ale już nie jest to to samo co zaraz po wyjściu z Grębanina :((
Mam zdecydowanie gorszą kondycje.
Jestem słabszy na pewno w plecach
może to być z powodu braku masażu klasycznego jak i masażu wibracyjnego.
Ale to tylko może mój wymysł.
Dieta od rana ok tyle że brakło mi warzyw na papki 
więc jutro muszę zorganizować sobie coś bez glutenu.
Przez folwark Ustronie  można powiedzieć ta sytuacja 
Skubańcy Oszuści i Wyzyskiwacze 
ŻE TEŻ NIKT IM SIĘ JESZCZE DO D.... NIE DOBRAŁ
A wy jak nie macie problemów lub je wręcz uwielbiacie 
Wystarczy się  zatrudnić  w FOLWARK USTRONIE
I sprawa załatwiona ;))
Porażka!!! 
Tak po śniadaniu zabrałem się za ćwiczenia 
i poszło mi z tym lepiej niż wczoraj ;))
ZOBACZYMY CO PRZYNIESIE JUTRO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate