środa, 18 listopada 2015

18.11.15 Dziennik-przełom w leczeniu SM

Ten filmik jest na YouTube

https://m.youtube.com/watch?v=j3bJkLf54xs

Opublikowało go  PTSR oddział Dolnośląski
na swoim koncie na FB
Kiedyś jakaś kobieta z okolic Kępna powiedziała mi że (to chyba u niej w rodzinie było) o dziewczynie która była chora na SM i zrobili jej balonikowanie tętnic 
czyli to chyba ten DOPPLER
Dziewczynie się poprawił stan zdrowia 
nie wierzyłem w to za bardzo 
aż nie obejrzałem powyższego filmiku.

Ale  wróćmy do dzisiejszego dnia 
obudziłem się o 6 a wyszedłem z łóżka o 9
na śniadanie zjadłem leki oraz kawę
na obiad był chleb bezglutenowy z ogórkiem zielonym
to samo na podwieczorek
kolacja o 19:00
wątróbka z cebulą smażona na smalcu

W międzyczasie o 10:00 zaczęło się szkolenie w związku z zajęciem w znalezieniu którego miał ogromny udział Grzesiu D.

w sumie nie miałem jeszcze sprawdzianu ale od jutra zamierzam się ostro wziąć
za zarabianie pieniędzy
JESTEM POZYTYWNIE NASTAWIONY.
CHOCIAŻ MAM JAKIEŚ DOŚWIADCZENIE  W KONTAKCIE Z LUDŹMI.
DO OBDZWONIENIA MAM JEDNĄ DZIELNICE WROCŁAWIA, TO OKOŁO 12000 NUMERÓW TELEFONÓW

Przyznam się szczerze że mam małego stracha 
ale muszę mówić jak człowiek do człowieka  swoimi słowami
jak najbardziej naturalnie mam brzmieć.
Drugą stronę mam traktować jak komputer
w sensie mam się nie perzejmować jak ktoś 
PIZGNIE SŁUCHAWKĄ LUB OD CHUJÓW MI NAWCISKA

Zapomniałem wspomnieć o gimnastyce, 
 powtórzyłem wszystkie ćwiczenia które pamiętałem z Grębanina oraz te które robiłem
z fizjoterapeutką wczoraj w domu.
Zeszła mi z tym jakaś godzina.

Trzymajcie się cieplutko w ten wietrzny WIECZÓR
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate