czwartek, 29 października 2015

29.10.15 Dziennik

Wczoraj poprosiłem by dostarczyli mi kule z domu ponieważ balkonik zaczął mi przeszkadzać .
Chodzenie z 1 kulom nawet mi wychodziło, aż do dzisiaj rana teraz już nie czuje się za pewnie bo noga mi zesłabła i szkoda zaliczyć mi wywrotkę.
Kiedyś udało mi się złapać namiar na fizjoterapeutę z podstawową znajomością metody PNF poprzez portal goldenline.pl
Długo mi nie odpowiadała , potem nie sprawdzałem już aż do przed wczoraj, pani Oliwia zostawiła mi namiar na siebie w postaci nr telefonu .
Dzisiaj po południu będę dzwonił i dowiem się szczegółów w związku z fizjoterapią.

Wczoraj miałem problem z zaśnięciem.
Dzisiaj trochę dłużej spałem,
Wstałem akurat na śniadanie na które dostałem:
- 4 kromki chleba razowego
- 2 plastry mielonki
- kosteczkę masła
Zaraz idę na zabiegi te same co wcześniej, z tą różnica że Sylwia mi jeszcze ponad planowo rozmasowała plecy i lewe ramię może jutro też mi  rozmasuje.

Obiad

Zupa na diecie bezglutenowej Krupnik
Ziemniaki
Mięso gotowane
Czerwona  kapusta

Kolacja
5 kromek chleba
1parowka
kosteczka masła

I czekamy na jutro :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate