niedziela, 11 października 2015

11.10.15 Dziennik

Niedziela obiad u mamy :)
W końcu coś normalnego do jedzenia.
Dieta WAHLS dopuszcza 1-2 normalne posiłki w tygodniu więc dzisiaj na obiad kaczka ziemniaki i sos .
Dużo nie zjadłem ale zjadłem a dokładniej delektowałem się :)
Jaka to radość wie tylko ten kto odżywiał się jak ja.
W sumie do diety dodałem drób i wątróbkę w sumie wątróbkę drobiową , to już trochę syci .
Mięcho drobiowe od dzisiaj tak dla urozmaicenia wprowadzam.
Dzisiaj samopoczucie też mi dopisuje , kondycja też ok ani lepiej ani gorzej czyli ok ..
Zaskoczyła mnie jedynie waga .
Wiecie ile pokazała ?
Wahała się pomiędzy 83 a 85 kg  ponieważ trochę chwiejny jeszcze jestem. Czyli moja waga średnio 84 kg czyli jakieś 3 kg mniej a w sumie to na pewno 8 kg mniej.
Co mnie martwi nogi mi zeszczuplały.
To że brzuch mi się zapada że żebra widać to fajne tyle że na leżąco.
Jak stoję to jak to mówią DOBRY FARMER TRZYMA KONIA POD DACHEM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate