środa, 28 października 2015

28.10.15 Dziennik

Wiecie co? Wszystko zaczyna mnie  zadziwiać.
Szok łóżko nie jest aż tak niskie jak w domu ale też nie tak wysokie jak w  szpitalu, ale do czego zmierzam?
Rano po 6 wbiła siostra do pokoju i spędziła mnie z łóżka chcąc je pościelić, jak powiedziała tak zrobiła i tutaj zaskoczenie WSTAŁEM NA RÓWNE NOGI  BEZ PODPIERANIA SIĘ.
Potem łazienka i też przyszedłem bez większych komplikacji, podobnie z przejściem do i ze stołówki.
Na śniadanie dzisiaj 4 kromki chleba razowego i pół serka topionego oraz jedna kosteczka masła i do picia kawa z mlekiem oczywiście inka. Zupy mlecznej dzisiaj nie dostałem i więcej nie dostanę, wczoraj powiedziałem by mi nie robiły tej potrawy bo i tak nie będę jej jadł.

Teraz leże i klikam ten wpis , jest 8:42 za godzinę zejdę na zabiegi które zajmą z 2  godziny.
Wracając do zabiegów to masaż stóp a raczej nóg robi mi taka dziewczyna... skubana  jak dorwie stopę i palce to zgroza.
Dziewczyna sprawia ból który jednocześnie sprawia a raczej przynosi ulgę , pytam jej co ty mi Sylwia robisz paznokcie wbijasz czy co innego że tak boli ?
A Sylwia się śmieje ze mnie mówiąc że nic nie wbija tylko uciska nerwy opuszkiem palca w celu pobudzenia nerwów i ich podrażnienia.  W nocy dokładnie czułem uciskane nerwy bolały mnie stopy i palce
Chłopaki mówią że musi boleć bo jak boli to znaczy że się goi a raczej że terapia działa.
Wiecie powiem wam że dziewczyna  jest w wieku mojej siostry i jest po przejściach w sensie miała wypadek na motorze z chłopakiem  ona leżała jakiś czas nieprzytomna a jemu urwało stopę .
Ale wracając do Sylwii to po wyjściu że śpiączki była niestety na wózku inwalidzkim nie miała władzy w nogach.
Nie poddała się i poszła w zaparte teraz chodzi postawili ją na nogi w Grębaninie  nie poddała się i chodzi, mało tego skończyła studia w kierunku fizjoterapeuty by pomagać innym.
Jest w związku z facetem z którym miała ten nieszczęsny wypadek nawet mają dziecko .
Po wypadku został jej problem z mówieniem i bóle głowy.
Mimo wszystko jest otwarta uśmiechnięta wesoła pomimo że boli ją głową. Nauczyła się z tym żyć i teraz jej to nie przeszkadza.
Wstydzić się powinni ci którzy udają choroby .
Za 20 minut zejdę na dół na zabiegi pozwolę się Sylwii chwilę torturować.
Nie wspomniałem że to wysoka drobna ładna przesympatyczna niewiasta .
Na obiad dzisiaj zupa pomidorowa z ryżem.
I na drugie ziemniaki klops gotowany ochrzczony był chyba bułką  i buraczki czerwone
Kolacja
4 kromki chleba razowego, 6 plastrów kiełbasy i mała kosteczka masła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate