wtorek, 6 października 2015

24.09.15 szpital

Tak  Pobyt na oddziale neurologiczny w Ostrowie Wielkopolskim podobny do tego z przed piętnastu laty zmieniła się kadra lekarzy i pielęgniarka chyba też tylko tych pielęgniarek z powołania było 3 na wszystkie zmiany reszta nie powinna tam pracować weźmy dla przykładu nie mogłem się poruszać o własnych siłach miałem w pokoju wózek inwalidzki był niezły ruch dużo przyjęć 4 lub 6 łóżek stał na korytarzu zaś tam były potrzebne wózki zabrał ktoś mój wózek w sumie to był szpitalny muszę do toalety proszę pielęgniarkę wózek przeprowadziła tylko bez hamulców poprosiłem o wymianę na taki z dobrym hamulcem no okej przeprowadziła inny wózek tylko bez hamulców i bez powietrza zwróciłem uwagę to strzeliła focha powiedziała że się nie zna na tym wyście k**** wybaczcie ale oddział to nie miejsce dla niej poprosimy wymiany to już nie wróciła były też pielęgniarki który nie zasługuję z taką opinie ponieważ łaty nie można im przypiąć raptem 3 może 4 porażka poza tym co do oddziału kible nie zamykany wysrać się spokojnie nie można bo co chwilę ktoś łazi jednym słowem porażka co do tych pielęgniarek z powołania kochane dziewczyny powinny być na jednej zmianie żebyś się nie nie denerwuj mały bytom praca szkoła większą przyjemnością nie wiem powinny premie dostać powinny być nagrodzone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate