wtorek, 6 października 2015

05.10.15 dieta

Tak od dziś rozpoczynam dietę doktor Wahls
Postanowiłem coś ze sobą zrobić ponieważ za długo mogę już nie funkcjonować ten rzut który teraz miałem nieźle mnie wyłączył konkretnie lewą nogę cholera chodzić nie potrafię postanowiłem spróbować tej diety. Kupiłem sobie książkę, którą poleciła mi moja znajoma mogę powiedzieć koleżanka i zacząłem ją czytać okazało się że mnie wciągnęła. Doktor Wahls napisała książkę o sobie o swojej walce ze stwardnieniem rozsianym wiecie czytające ją byłem w szoku mógłbym powiedzieć książka dotyczy mnie osobiście. Moje wnioski za wiele czasu mi nie zostało na poruszanie się jeszcze jakoś o własnych siłach bo warzywkiem można być długo tylko nie jest to fajne. Doctor Wahls stanęła na nogi zasuwa dzięki diecie którą sama ułożyła dieta jest rozpisana w jej książkę fragment można przeczytać tutaj https://docs.google.com/viewer?url=https://www.illuminatio.pl/wp-content/uploads/2014/04/Fenomenalna-kuracja-dr-Wahls-fragment.pdf
Książka naprawdę jest ciekawa dosłownie każdy powinienem ją sobie kupić ponieważ dietą można uzdrowić organizm ja wczoraj zacząłem ją stosować bo jak wspomniałem wcześniej żartów nie ma w moim przypadku. Co mogę powiedzieć na początek nie mam zaparć czuje się jakby lepiej chodź tu na wyraźne efekty pewnie muszę zaczekać jeszcze kilka dni ale jem same warzywa odstawiłem gluten oraz nabiał zobaczymy co będzie jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate