niedziela, 27 listopada 2016

26.11.2016 Zaraz koniec listopada

Hej Kochani,

W piątek nie dodałem wpisu i tak jakoś nie czuje się spełniony.
Dzisiaj mamy sobotę 26.11.2016 roku od rana dochodzę do siebie.
Jak mówią głupota nie boli- można by w tym momencie polemizować.
Trochę zawalczyłem wczoraj i to nie był zdecydowanie mój dzień. Nie mam kaca za to te cholerne mięśnie nóg, sztywne są jak diabli a raczej były z rana. Teraz jest ok. Rozchodziłem je
ale głupotę zrobiłem  nie pierwszy zresztą raz.
Nie sądzę że to był ostatni raz...
Fakt jest taki że każdemu odmówię wychylenia kielicha ale nie sąsiadowi.
Sąsiad to koleś który zawsze pomoże jak coś trzeba zrobić i ja jemu też pomagam tyle że bardziej od strony związanej z komputerem, doradztwem, wyszukiwaniem informacji.

Dzisiaj mamy sobotę i w sumie cały dzień siedzę przy necie i bawię się, 
znalazłem fajny utwór disco polo zespołu Playboys- Tylko Ty
Proszę link:


Piosenka jest tak rytmiczna że sama mi w głowie już gra. Masakra jakaś.
Powiem Wam że jak nie chodzę za dobrze, tak nogi same mi się rwą by się powyginać  trochę
że o reszcie ciała nie wspomnę.

Śmiać mi się chce bo chłopaki moje tzn. synowie dostali próbkę mojego głosu.
Ciekawe czy nie fałszowałem ale jest to bardzo prawdopodobne ponieważ słuchawki miałem na uszach  i się nie słyszałem.
A gdyby ktoś tak nakręcił filmik jak śpiewam i fałszuje poruszając głową w rytm muzyki ?
Hmm, psychiatryk mam zapewniony a raczej pomyślał by taki obserwator że ten to oszalał. :D







Na dzisiaj to tyle  może jutro coś dodam
Pozdrawiam










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate