sobota, 12 listopada 2016

12.11.16 Kawa

Hej
Dawno nie pisałem z Wami a raczej do Was.
 Trochę się działo ostatnio. Zacznę od tego ze odstawiłem czarną parzoną kawę.  
Wiecie piłem średnio 4 dziennie. A co ciekawego się ostatnio dowiedziałem na temat kawy?
 Dokładnie tego że kawa uczula czy powoduje kłopoty z nosem,  mam na myśli że zapycha nos, powoduje mega katar. Powiedziała o tym dietetyk kliniczny przytaczając swoją osobę.  
Powiedziała że jak odstawiła kawę to ustąpił u niej katar. 
Zrobiłem to samo, odstawiłem kawę i dokładnie tak samo jak u tej doktor problem z katarem i zapchanym nosem ustąpił. Jeszcze zatoki mnie męczyły. Leki i krople do nosa oraz antybiotyki nie dawały sobie rady z tym katarem,  ja  myślałem że to przeziębienie.
Jeśli masz problem z katarem odstaw kawę,  to ona może być winna tego stanu.
Na dziś to tyle. 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate