czwartek, 19 stycznia 2017

19.01.2017 Oprócz zakwasów czuję się OK

Hej kochani :)
Wczoraj trochę się przy gimnastyce zajechałem ponieważ mam zakwasy.
Konkretnie to chodzi o triceps obu rąk.
Nie wiem jak to robili w szpitalu ale na pewno dostawałem lepszy wycisk a przynajmniej tak mi się wydaje niż podczas wczorajszej gimnastyki domowej.
W domu na pewno się nie zarwałem, nie zmęczyłem na dobrą sprawę, ale tak 2 godziny po gimnastyce miałem ręce jak z waty. Bolał triceps a nic takiego nie zrobiłem przynajmniej tak mi się wydaje.
Co wczoraj jeszcze zauważyłem lepiej mi się chodzi, zdecydowanie jest poprawa. No chyba że to tylko autosugestia ale raczej nie...
Uważam że chodzę lepiej.
Co do gimnastyki to podzieliłem ją wczoraj na pół. 
To znaczy taki sam czas poświęciłem na gimnastykę na brzuchu jak i na plecach.
Lepiej chodziłem zdecydowanie.
No nie wspomnę już o tym że miałem do piwnicy dokładać do pieca. Nikt mi nie kazał ale do odważnych świat należy. Bałagan trochę zrobiłem bo dupa mi się chwieje jak chodzę zwłaszcza z obciążeniem.
Jestem zadowolony z całego dnia choć się chwiejne przez zmęczenie. No bo ile mi potrzeba żeby się zmęczyć, naprawdę niewiele. 
Dobra nie będę przyciągał na dziś to wszystko i zapraszam Was jutro Kochani. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate