poniedziałek, 19 września 2016

19.09.2016 Jestem zły

Hej
Tak na szybko przejdę do rzeczy.
Chłodek mi bardzo odpowiada.
Nie mniej jednak drażni mnie fakt ze mam problem z odczuwaniem dotyku i jego interpretacji.
Tak sobie leżę i myślę o tym i się denerwuje.
Może tutaj z dotykiem i czuciem jest tak samo jak z chodzeniem.  
Gdzie można nauczyć zdrowe części mózgu, nie bliznowate uszkodzone części do przejęcia funkcji  z tych tkanek uszkodzonych.
Chyba zamotałem.
Chodzi o to że jak przestaje chodzić to jest to wina uszkodzonej części mózgu odpowiedzialnej za chodzenie.
Właściwy trening pozwala nauczyć się chodzić ponownie a te funkcje przejmuje zdrowa część mózgu.
Tego uczy metody terapii poprzez PNF.
Może tak samo jest z receptorami czucia?
Może ktoś z Was coś wie na ten temat?
Na dziś to wszystko. 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate