piątek, 16 września 2016

16.09.16 Powtórka z rozrywki

Hej
tak bez zbędnego rozdrabniania się.
Dzisiaj znowu powtórka z rozrywki- upał na całego.
Ale na szczęście ostatni dzień.
Powiem Wam że jaki jestem stary albo piękniej nie stary lecz WCZEŚNIE RODZONY  tak nie pamiętam tak upalnego września. MASAKRA.
Za to pamiętam opady  śniegu w maju,  to jeszcze pochody 1 majowe były i pamiętam opad śniegu 1 listopada we Wszystkich Świętych, czyli trochę już przeżyłem.

Od wczoraj jem znowu warzywa i owoce dla uściślenia KALAFIOR z PAROWARU I WINOGRON Z KRZAKA

Ostatnio obiecałem że pokażę  Wam zdjęcia parowaru i warzyw gotowych i oto one:












Urządzenie w sumie proste w użyciu 
ale trzeba wiedzieć co z czym można parować.
Dla przykładu nie można razem przygotowywać kalafiora i brokuła
ponieważ z brokuła zrobi się bezwartościowa PAPKA.

Taki parowar ma szereg różnych możliwości , mam na myśli to
że mięso też można zrobić na parze nie na tłuszczu (oleju)
Jadłem też z tego parowaru Łososia
da się go zjeść  ma inny smak niż robiony na tłuszczu
Polecam go bez przypraw.



Na dzisiaj to wszystko,
zapraszam Was jutro. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate