środa, 14 września 2016

14.09.16 Zaskoczony

Hej kochani,
Dzisiaj dzień  tradycyjnie rozpocząłem od kawy i śniadania. Niestety  śniadanie mi zaszkodziło :(
Justyna kupiła rybę w panierce to był łosoś wędzony z dodatkiem warzyw.
Wybredny nie jestem ale na gorąco mega silnie pachniał wędzonką. Ten zapach odrzucał.
Stwierdziłem że na zimno będzie lepszy i faktycznie był.
Po zjedzeniu mnie zmuliło.
Ale inna sprawa to dzisiejsza pogoda. Taka pogoda latem powinna być zawsze. 
Czułem się zdecydowanie lepiej.
Mimo wszystko czas do południa spędziłem  w podziemiu.
Bawiłem  się w układanie pasjansa i tak około godziny 11:00 usłyszałem kroki na schodach.  Dzwonek nie działa więc  uchyliłem okno i zawołałem kto tam.  Byłem w szoku, przyszły 2 kobiety z opieki społecznej konkretnie z MOPS'u.  Tak trochę stanąłem jak wryty.
Powiedziały że przyszły zobaczyć jak sobie radzę  czy czegoś nie potrzebuje.  
Rozmowa się rozkręciła wiec zaprosiłem panie na górę  podpowiedziały co nieco. 
Ja opowiedziałem o sobie, jak się czuje, co jem. Jedna z pań zapytała czy  może podać kontakt do mnie innym osobom chorym na stwardnienie rozsiane, SM. Powiedziałem że tak,  jak najbardziej.  Jeśli dam radę wesprzeć czy jakoś duchowo pomóc rozmową  to nie widzę problemu.
Zeszła nam w sumie godzina.  Otrzymałem wsparcie merytoryczne na chwile obecną.  
Może finansową tez się uda uzyskać.
Gdyby panie nie przyszły ja bym do nich nie poszedł,  mimo że groszem nie śmierdzę. 
Jestem zbyt pyszny by rękę po pomoc wyciągnąć,  tym bardziej do opieki społecznej.
Panie na wyjściu powiedziały że jeszcze mnie odwiedzą  albo ze będą odwiedzać, ale chyba to pierwsze.
W sumie to miło z ich strony.
Na dziś to wszystko kochani.
Zapraszam ponownie jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate