środa, 2 marca 2016

29.02.16 Dziennik- 6 dzuen rechabilitacji

Hej :)

Tak kolejny dzień rehabilitacji za mną to już w sumie Szósty dzień, Jeszcze 4 dni przede mną
Tak tradycyjnie mój dzień zaczął się od godziny szóstej
Tradycyjnie śniadanie kawa partia pasjansa sprawdzenie poczty e nauka angielskiego
Tak a propos tej mojej nauki Co działa na dwóch portalach
Www 1000 słów pl
A drugi portal to
Www duolingo.com
Tak ogólnie to ten drugi Duolingo jest zupełnie darmowy natomiast ten pierwszy tysiąc słów pl jest płatny w tym że mam wersję demo gdzie pierwsze 100 słów jest darmowe gratis do zapoznania się z systemem
Sam nie wiem z którego lepiej się uczyć miałem póki co 4 dni Uczę się osoby w sumie w 1000 słów pl to stówkę już mam praktycznie opanowaną
No dobra Duolingo Zaraz kończę rozbudowaną wersję pierwszej lekcji
Duolingo.com Proponuję naukę nie tylko języka angielskiego tylko jeszcze szerszą paletę języków
Na tym portalu w stu procentach darmowym mało że ćwiczymy słówka Ćwiczymy i od razu w praktyce nie tylko pisząc tłumacząc z polskiego na angielski i odwrotnie ale też wymawiamy zdania po angielsku Tłumaczymy zdania po polsku Bądź z polskiego na angielski
Idzie to w ten sposób że przyciskasz mikrofon i mówimy czyli odpowiadamy na zadane pytanie dobroczynność która jest polecona w danym momencie po skończonej odpowiedzi ponownie przyciskami mikrofon i dostajemy odpowiedź 3 odpowiedzieliśmy dobrze czy źle
W każdej części lekcji jeśli źle odpowiemy No tłumaczenie jakiegoś wyrazu to zostaje on nam przytoczony ponownie po dwóch trzech wyrazach
Teraz Tak patrząc obiektywnie wydaje mi się że duolingo.com jest znacznie lepsze e warty uwagi
Tak wracając do mojego dnia to gimnastyka to znaczy rehabilitacja zaczyna się tradycyjnie o godzinie ósmej trzydzieści i trwa do 9 15 może 20
Ogólnie rzecz biorąc całkiem fajnie i poszła po weekendzie
Po powrocie tradycyjnie komputer później przygotowanie mojej części obiadu czyli ziemniaki i później dalej komputer i nauka słówek z angielskiego
Mam nadzieję że w tym będę znacznie bardziej wytrzymały niż w tej mojej diecie warzywnej
Resztę dnia i popołudnia to już była prawie nuda No pomijając fakt że w tym tygodniu Palę w centralnym
Na dziś to wszystko Kochani zapraszam was jutro Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate