czwartek, 3 marca 2016

02.03.16 Dziennik - Cos nowego

Hej :)

Początek dnia jak zwykle tradycja
Jeśli chodzi o tradycje i o mój angielski w tym moim tradycyjnym dniu nie wydaniu Duolingo jest OK
Codziennie rubinowe postępy lepiej składam wyrazy i jakoś łatwiej mi je tłumaczyć z angielskiego na polski z polskiego na angielski fakt że są krótkie ale mimo wszystko jak nie lubiałem angielskiego tak go lubię
Nauka zaczęła sprawiać mi przyjemność że już nie wspomnę o tym że jakoś mi się nie znudziła bo nawet jak mi się nie chce mam mega lenia to i tak odpalę komputer i trochę po szlifuje
Swoją drogą angielskiego nie trafiłem wolałem zwykle język rosyjski język niemiecki No przynajmniej w szkole podstawowej zawodowej i średniej
Wróćmy do mojego rozkładu dnia
Warzyw brak zwiedzenia No w lodówce Tajfun wieje
Mimo wszystko chleba nie tykam
Co do innego jedzenia to wybieram zazdroszczą wersję dostępną ogólnie
Ale okej Pojedźmy od początku w sumie do południa
Na rehabilitacji byłem o godzinie ósmej 10 i to już na sali
Dziewczyny były trochę zdziwiony że ja tak wcześnie jestem powiedziały bym poczekał ale nie zdążyłem wyjść dobrze ze stali na poczekalnie a już była ze mną jedna z dziewczyn i mówi Ty chodź połóż się na łóżko NATO Bronzowe chyba brązowe
Łóżko znajduje się w klatce szkolenie i nie wiem jak się fachowo nazywa to coś z krat
Ja mówię klatka
Ma ona za zadanie pomagać przy rehabilitacji kończyn
W moim przypadku dziewczyny założyły mi jakieś coś na nogi i nogi po 2 siły w sumie to jedną nogę powiesiłem do góry klatki wcześniej kazał mi się położyć na boku
Jak brzmi założyłem tą uprząż brzmi jak dla konia ale jak już mi założyły uprząż na nogę i po dwie siły do góry klatki Przypominam że byłem na boku powiedziały teraz ma nową wyprostowaną do przodu i do tyłu ile ci się uda
Jak dziewczyny powiedziały tak też zrobiłem zacząłem malować Should I w tył było to całkiem przyjemne i mało męczące
Tak się w sumie rozbrykanym z tym machaniem że klatka się trzęsła
Klatka jest zlokalizowana przy biurku jedna z dziewczyn szkła do biurka i mi się oberwało ciętą ripostę
Palma domową powoli poruszać a nie machać jak cepem
Sumie powiem wam zabolało raz dwa sprowadziła mnie na ziemię rehabilitantka
Wsumie ładna buźka ładny uśmiech blondynka metr 70 możesz 62 kilogramy ładna budowa sylwetka
Kino jak sprzedaje uśmiech można zgłupieć
Sumie nie da się jej nie lubić mimo że mi pojechała
Po ambicji albo tekstem Jak kto woli
Jak później przemieścili mnie dziewczyna materac do jungli taki kąt
A następnie na krzesło
Przykro Było wychodzić jak powiedziałeś że kończymy
Na dziś

Inną rzecz którą zauważyłem w sumie już na tym koniec Jak zaprosiłem do biurka by złożył podpis moje nogi bardzo dobrze funkcjonowały nie miałem zawroty głowy można powiedzieć Byłem jak nowo narodzony a przynajmniej tak się czułem jeszcze do południa w domu
Po dziesiątej po jedenastej to już było jak wpadła do mnie kuzynka na kawę także druga kawa to była przygotować ziemniaki ugotowałem jeszcze było w miarę OK z moim chodzeniem i kondycję
Natomiast jak już zacząłem chodzić do pieca palić zaczęły wysiadać plecy już tak fajnie było
Na dziś to już wszystko Kochani zapraszam was jutro Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate