poniedziałek, 21 marca 2016

21.03.16 Dziennik- SUKCES!!!

Witajcie kochani!

Jakoś tak w sumie muszę Wam powiedzieć że jakoś straciłem wenę  do klikania codziennie.
Przyczyna?
W moim życiu wieje nudą, a przynajmniej tak mi się wydaje, bo jak inaczej nazwać dzień,
który zaczyna się zawsze dokładnie tak samo od pobudki do udania się na spoczynek?
Od ostatniego wpisu jeśli chodzi o moją dietę to trochę wzięła w łeb :P
Choć i tak sporo się powstrzymuję od jedzenia niezdrowych pokarmów.

Waga obecna, którą mam to 88 kg czyli nie jest źle ale dobrze wcale ponieważ 
waga jaka mi się marzy to 82 do 84 kg i ją osiągnę , tym bardziej ze 84 kg już ważyłem :)
Co do innych osiągnięć od ostatniego wpisu to znacznie pewniej chodzę.
Zwykle poruszam się z kulami chodząc do ciociuni na przedpołudniowe kaweczki,
ale zaryzykowałem i poszedłem kilka razy bez dziewczyn (kul).
Zgadnijcie co się stało?
Tak, dałem rade bez większych problemów!!!
Takich dni jest coraz więcej ;)
Jestem z siebie dumny !
 Zapytacie jak tego dokonałem ponieważ to jest ważne!
Więc postawiłem sobie cele, które muszę osiągnąć-
cele długo i krótkoterminowe.
Tak to sobie wymyśliłem ponieważ długoterminowych nie osiągnę jeśli nie zrealizuje krótkoterminowych!
Mózg musi mieć co robić więc w tym celu daje się mu zajęcie ja dałem naukę języka angielskiego na 
duolingo.com.
Jak to ogarnę ruszam z niemieckim i rosyjskim.
Po angielsku będę rozmawiał najdalej do końca bieżącego roku !
Kolejny krótkoterminowy cel to usprawnienie fizyczne, by zatańczyć  KIZOMBE link poniżej:

Sprawność fizyczna intelektualna (umysłowa) jest mi potrzebna do wymarzonej, upragnionej pracy.
Z tym zaczynam po świętach Wielkanocnych.
Wiecie, jestem przekonany że dam rade.
Mogę to porównać z wrzuceniem na głęboką wodę a ja nie utonę (mam kartę pływacką :D ).

Mam jeszcze kilka celów nie wyklarowanych dokładnie czy będą krótko czy długoterminowe.
Wiem, że wszystko zależy ode mnie i mojego zaangażowania, na pewno jestem zaangażowany, zatem pisze się na sukces!!!
Nie może być inaczej, nie dopuszczam takiej myśli!

NA DZIEŃ DZISIEJSZY MOGĘ WSZYSTKIM POSŁUŻYĆ ZA PRZYKŁAD ZAWZIĘCIA
I ZDETERMINOWANIA W DĄŻENIU DO KONKRETNEGO CELU!
JESTEM PEWIEN ŻE KAŻDY MOŻE DOKONAĆ TEGO SAMEGO !!!

NAWET TY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate