niedziela, 8 maja 2016

08.05.16 Akcja

Hej! :)
Od ostatniego mojego wpisu upłynęło jakieś 2 miesiące.
Tym samym blog w formie dziennika przestał istnieć...
W sumie nudne było to że codziennie pisałem dokładnie to samo lub bardzo podobnie .
Od ostatniego wpisu mam kilka sukcesów- osiągnięć na koncie .
Pierwszą rzeczą, która mnie zaskoczyła bez wdawania się w zbędne szczegóły, to że w kwietniu pokonałem trasę  samochodem w charakterze pasażera 630 km i po dotarciu do celu normalnie wysiadłem z auta a nie wypadłem, jak to miało miejsce  rok wcześniej.
To znaczy że rehabilitacja i codzienna gimnastyka stawia na nogi! :) 
Zresztą pamiętacie że w październiku trafiłem po rzucie do Grębanina, gdzie ledwie się poruszałem z balkonikiem.
Czyli gimnastyka, gimnastyka i jeszcze raz gimnastyka oraz stała współpraca z rehabilitantką czynią cuda.
Kolejnym moim osiągnięciem to ćwiczenia, które mi nie wychodziły. A mianowicie zaskoczyłem rehabilitantkę ponieważ z pewnymi miałem dosyć spory kłopot a tu nagle widzę uśmiech na jej twarzy i słyszę  SKUBAŃCU MASZ ZA ŁATWO TERAZ CI UTRUDNIMY BO ZA ŁATWO MIEĆ NIE MOŻESZ.  
A po gimnastyce już na koniec na ostatniej rehabilitacji mówię do niej: WIESZ MAM W SUMIE JESZCZE JEDEN SUKCES, ZROBIŁEM MOŻE TO NIEWIELE ALE 2 PRZYSIADY BEZ ASEKURACJI PARAPETU (zwykle musiałem się go trzymać by nie polecieć na podłogę). 
I też po rehabilitacji zrobiłem jeszcze te PRZYSIADY iiiii  była w szoku bo zrobiła wielkie oczy, potem uśmiech. To w pewnym sensie nagroda dla mnie jej szok stał się motywacją dla mnie. :)

Teraz to co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło to Akcja Charytatywna, której pomysłodawcą był Pan Przemek Tomaś, Pani Weronika Urbańska oraz kilka osób których nazwisk nie pamiętam  za co bardzo przepraszam. 
Na pewno wszystkie nazwiska zostały powiedziane na antenie radia SUD z Kępna .
Na akcji charytatywnej zebrano niecałe 2 350 zł , które przeznaczę na sprzęt do rehabilitacji oraz częstsze wizyty rehabilitantki.
Wszystko dzięki pomocy wspaniałych ludzi czyli Wam kochani. 
Dziękuję z całego serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate