sobota, 25 marca 2017

25.03.2017 Samopoczucie

Hej 
Dzień prawie jak każdy, z tym że od rana czułem się jakoś tak do niczego, jak gdyby mi ktoś do głowy cegłówkę zapakował.
Chodziłem jakiś taki rozbity.
Nawet pobyt na wyjeździe był beznadziejny. Po powrocie zaległem na łóżku potem prysznic, golenie i krwotok z nosa. Taki dość obfity.
Nie potrafiłem go zatamować.
Po około godzinie mi się udało.
Jak już zeszło trochę krwi z nosa to i głowa się zrobiła lżejsza.
I jakoś lepiej funkcjonuje.
Jedynie schylając się po coś czułem  napływ krwi do głowy i jak zaczynają żyły pulsować.
Teraz jest godzina 22:21 ja w łóżku. Słucham radia express i powiem Wam że wymiatają super. Składanki z moich czasów, dyskotek. Wszystkie wspomnienia wracają i to te najfajniejsze. 
Radio nadaje na częstotliwości 92,3 FM . 
JA MAM APKE ZE SKLEPU PLAY, TA APKA TO POLSKIE RADIO.
POLECAM.
Pozdrawiam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate