poniedziałek, 13 marca 2017

13.03.2017 Klapa

Witajcie Kochani,
miałem się z Wami skontaktować w sprawie ostatniej wizyty u doktor neurolog.
Oczywiście miałem powiedzieć jak mi poszło no i nie poszło...
Wizytę miałem o godzinie 17:40 a zepsuło mi się auto o godzinie 15:00.
Odpadł komin, wydech.
Fakt, czekałem na tę wizytę 7 miesięcy ale jakoś nie rozpaczam z tego powodu, że się nie dostałem przez zepsute auto.
Nie czuję żebym miał rzut choroby a to najważniejsze. W sumie chciałem jechać zobaczyć co powie lekarka na moją kondycję i tak dalej. Wnioskuję że byłaby zaskoczona ponieważ funkcjonuje lepiej niż ostatnio jak tam byłem.
W tej sytuacji może się umówię z moją neurolog tutaj na miejscu. Potrzebowałbym skierowanie na tomograf i skierowanie na oddział rehabilitacyjny. Pani doktor musiałaby mi wypisać jakieś leki na poprawę funkcjonowania jelit i mięśni.
Może mnie przebada żeby coś wiedziała, co się dzieje, jak to wygląda z SM u mnie. Tak żeby miała ogląd sytuacji czy się pogarsza czy nie.

Z innych moich takich spostrzeżeń zaobserwowałem że bolą mnie mięśnie nóg konkretniej mięsień trójgłowy łydki i czworogłowy uda.
W moim odczuciu nogi mam coraz szczuplejsze czyli jest zanik mięśni. 
Jest to prawdopodobnie spowodowane podrażnieniem jakiś nerwów. 
Zresztą tak powiedział mi rehabilitant w szpitalu w Grębaninie.
Więc teraz trzeba by powalczyć nad mięśniami nie wiem może pnf, jakieś leki wspomagające ale tutaj to chyba najlepszy jednak będzie pnf.
Zmiana receptorów w mózgu odpowiadających za chodzenie.
Patrzę trochę na YouTube jak ćwiczyć tą metodą pnf.  Powiem Wam że jestem jeszcze w takim stanie że mogę sam się uczyć chodzić, stawiać nogi, zmuszać się do pracy. A nie tylko siedzenie i puszczanie bąków w stołek.
To tylko rozleniwia nogi, mięśnie, mózg i tak dalej.
Więc siedzenie nie popłaca.
Muszę na pewno też zrobić sobie badanie poziomu witaminy D3 we krwi. 
Brałem suplementy witaminy i czułem się jakby lepiej. Teraz już od dwóch miesięcy nie biorę w ogóle D3 i wydaje mi się że czuję się gorzej. Może jest to też przez to, że zaniedbuje dietę warzywną i papki o których pisałem szczegółowo mniej więcej wrzesień/październik 2015. 
Nie będę już Was zanudzać. Na dziś już kończę jest dosyć późna godzina bo 1:00 w nocy.
Zatem do usłyszenia. Mam nadzieję niebawem. 
Pozdrawiam i dla tych co jeszcze nie śpią dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate