niedziela, 19 marca 2017

19.03.2017 Spostrzeżenie

Hej
Dziś mamy niedzielę, moje spostrzeżenie jest z czwartku...
Ale zacznę od porady mojej neurolog z Wrocławia.
Ona jak mnie kierowała na szpital w Grębaninie powiedziała bym nie wziął zabiegów rozgrzewających plecy. Takie rozgrzewanie pleców, kręgosłupa może wywołać rzut SM.
To by tłumaczyło dlaczego źle znoszę temperatury. Od wiosny do jesieni, najgorsze jest zwykle lato a zimą jak żona pali w piecu i temperatura w domu dochodzi do 25 stopni Celsjusza. Dla mnie to tortury! Jak jej nie ma to temperatura  waha się pomiędzy 15-19 stopni wówczas czuje się świetnie.
Teraz wróćmy do początku czyli spostrzeżenia.
Warzywa mi się skończyły to zjadłem dość niezdrowy obiad bo gulasz, kasza z sosem.
Zanim zacząłem jeść to chodziłem dość zadowalająco, biorąc pod uwagę sztywne nogi czułem się dobrze.
Gulasz był gorący więc dmuchałem i jadłem. Po konsumpcji okazało się że mam problem ze wstaniem. Nogi słabe, plecy również podobnie ręce.
Czułem gorąco w brzuchu.
Wcześniej zdarzało się że jadłem gorącą zupkę a raczej zupki instant i po każdej zupce też wysiadałem. Te zupki nie są zdrowe i już od dawna ich nie jem.
Myślałem że to wina chemii w tych zupkach, aż do tego ostatniego gulaszu.
Teraz już wiem że gorące jedzenie w SM też szkodzi no przynajmniej mi.
A Was (mam na myśli chorych na Stwardnienie  Rozsiane) też osłabia gorący posiłek?
Na dziś to wszystko.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate