czwartek, 26 marca 2015

ORZECZENIE Z OSTATNIEJ KOMISJI

MAM ORZECZENIE !!!

Rzywcem przepisane z wcześniejszego!!!

dr która orzekala  zapytala mnie czy korzystalem z kodu 04-O zapytalem co to za kod ?
Uslyszalem ze skoro pan nie wie to pan nie korzystal
KOD 04-O  to choroby oczu 

No i nie dostalem tego kodu (skoro wcześniej nie mialem to po co mi teraz ? )
Mial bym jakieś ulgi z tego tytulu :(
ŻULE SĄ BARDZIEJ PRZEKONUJĄCY I OBIBOKI TAKŻE !

ALE  NIE MA SIĘ CZYM PRZEJMOWAĆ  !

Inna sprawa jest taka że franca znaczy pani dr orzekająca nie zapoznala się z obecnym dokumentem 
dostarczonym od neurolog ani też z dokumentacją (kartotekami)

Wiem że doktor NEUROLOG ZAPISALA KIEDY POWSTALA NIEPELNOSPRAWNOŚĆ 
A w orzeczeniu pisze 
NIEPELNOSPRAWNOŚĆ POWSTALA - NIE MOŻNA USTALIĆ !

Tym sposobem nie należy mi się świadczenie z Pomocy Spolecznej w gminie 
to tzw ŚWIADCZENIE PIELĘGNACYJNE w kwocie troche ponad 150 zl/mies.

Ulatwilo by mi to życie .

To świadczenie przysluguje z tego co wiem każdej osobie u której stwierdzono niepelnosprawność przed 20 lub 21 rokiem życia 

Co z takiego lekarza który jest nieobiektywny przy orzekaniu ?
Po cholere mialem dostarczyć dokumentacje zdrowotną skoro nie zostala wzięta pod uwagę ?
Chociarz by mi ktoś zwrócil koszty za podróż po dokumentacje do okulisty i  zaplacil za fv wystawioną za ksero kartoteki chorobowej neurologicznej i jej wysylkę 


ŻENADA  !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate