poniedziałek, 30 marca 2015

Kolejna Kloda pod Nogi !!! A może kop w D

Tak
na tomograf kręgoslupa odcinek  lędźwiowy czekalem 3 miesiące 
na NFZ badanie nie koosztowalo mnie nic 
Byla możliwość wykonania TK prywatnie za jedyne 300 zl 
czas oczekiwania na badanie wyszedl by wtedy 3 dni

Ale  w sumie ja nie tym chcialem się z wami podzielić .
Za to chcę się podzielic tym ze robilem tk  poniewaz mam problemy  z chodzeniem 
i to w sumie bylo tk kręgoslupa ponieważ problem z chodzeniem wzmaga się gdy pojawia się ból i odrętwienie  w odcinku lędźwiowym
Opis byl po okolo 2 tygodniach do odbioru 

Przy okazji wyszlo ze  na tomografie wyszlo podejrzenie  ze 
w lewym nadnerczu pojawil się gózek wielkości 12 mm
Pojawil się tylko ze nie wiem kiedy ?
Wyszlo to przy okazji badania kręgoslupa .
Czy szybko wykryty zostal ten niewiem EPIZODZIK  czy nie szybko , 
ważne że muszę teraz expresowo to obadac  co to jest czy może z czm mam do czynienia 
W czwartek mam wizyte u Chirurga
Co dalej będę informowal na lamach tego bloga .
NIE DAJE SIĘ SM'owi
to i z gózkiem będzie trzeba sobie radzić 
JAKOŚ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate