poniedziałek, 16 marca 2015

MOJE SPOSTRZEŻENIA

Witajcie
Muszę się wam pochwalić  , mianowicie rozmawialem kilka dni temu
ze znajomą która też jest w programie i robi sobie zastrzyki z KOPAXONE
Zapytala mnie czy nic sie nie zmienilo w moim stanie zdrowia odkąd zaczalem brac ten lek

bo u niej :
- oslabla
- ból nóg
-ból kręgoslupa
- puchnie
- ma wrażenie że jej grunt wiruje , jest chwiejny
Wiecie ona ma racje bo na poczatku opuchly mi nogi 
następnie ból pleców , oslably mi plecy
no i grunt też jakby ruchomy zawroty glowy itd.

Przez to że zrobilem się slaby  bez formy 
podziękowali mi w pracy mówiąc ze sie nie nadaje w sumie po 9 latach

W rezultacie brania plusem jest to ze rzut wystąpil rok później
tyle ze teraz zastanawiam sie czy bylo warto
ponieważ stracilem prace którą w sumie lubilem choć byla wiecznie nerwówka 

Prosze o wypowiedzi na temat leczenia  jak to u was przebiega
a innych o zastanowienie sie czy warto niszczyc sobie resztki zdrowia?
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate