środa, 7 marca 2012

Wspomnienie

Dzisiejszy dzionek mija ok , dawno tak dobrze nie bylo za godzinkę zastrzyk z kopaxonu , zobaczymy czy bedzie bez przygód .
Tak swoja drogą to zaklad pracy mi podziękowal za wspólprace , mówiąc ze się już nie nadaje i że im przykro.
Ale powiem wam że do odważnych swiat należy, otwarlem swoją firmę i zacząlem handel internetowy.
Kreci się jakoś choć jak by to każdy powiedzial ZAWSZE MOGLO BYĆ LEPIEJ :) Ale nad tym trzeba popracować .
Powiem wam że przykro mi bylo jak mnie zaklad potraktowal ponieważ mogli mi otwarcie powiedzieć że mnie już nie widzą na stanowisku magazyniera , za to zorganizowali badania lekarskie których  nie przeszedlem .
Poza tym brakuje mi co niektórych ludków bo jednak 9 lat no prawie 10 przyczynilo się do tego że niektórych traktowalo się już jak bliską rodzinę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate