sobota, 11 lutego 2017

11.02.2017 Niepokój

Hej ;)

Tak dawno się nie odzywałem do Was...
Zmiana jaką zauważyłem to microsoft w końcu zrobił poprawki w oprogramowaniu  Windows  a mam konkretnie na myśli pisanie na klawiaturze z użyciem programu lupa.
Wiecie komputer mam od jakichś 8 lat i zaczynałem od Windows XP.
 KAŻDY PROGRAM MIAŁ BŁĄD TYPU KLIKANIA LITERKI Ł.
Działy się cuda z tą literką bo mało że się nie wpisywała to jeszcze lupę zwijało :(
Bez lupy nie było problemu z wpisywaniem tej literki.
Powiem że uprzykrzało mi to życie.
Od  pół roku mam najnowszy program a dopiero teraz błąd został naprawiony :)
BRAWO MICROSOFT!

A tak ogólnie to  mam mały problem ze sobą, z nogami.
Dokładnie z lewą, robi się sztywny staw  skokowy, nie funkcjonuje właściwie, stopa nie chce się za bardzo unosić w górę.
Całe nogi też robią się sztywne.
Podejrzewam rzut choroby w najgorszym razie,
w najlepszym może to być niewłaściwa pozycja przy biurku.
 Po gimnastyce nogi nie są takie sztywne jedynie w stawie skokowym ta stopa nie unosi się ku górze.

Wątpliwości  rozwieje we Wrocławiu w poradni SM za 3 tygodnie.
No chyba że będzie się problem nasilał to  szybciej wyląduję w Kępnie.

W ogóle dzień dzisiaj mam jakiś zdecydowanie słabszy, to martwi! :/

Poza tym wszystko bez zmian.
Codziennie gimnastyka przed południem a do wieczora monotonia.

Na dziś to wszystko.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate