czwartek, 9 listopada 2017

09.11.2017 No wkoncu

Witajcie

Ja w końcu jestem bez szwów, dokładnie to ostatni został zdjęty wczoraj.
Rano jeszcze troszkę plami ale to da się przeżyć z dnia na dzień coraz mniej tej krwi na opatrunku.
Przy okazji Zrobiłem sobie morfologię oraz PSA ,  PS A TO JAKIEŚ TAM BIAŁKA WE KRWI KTÓRE WYDZIELA PROSTATA.
NA TYM KONKRETNYM BADANIU NAJBARDZIEJ MI ZALEŻAŁO.
Chodzi o to że prostaty mam przerośnięta i wynik psa był w granicach górnej normy.
Teraz jest zdecydowanie lepiej
Ponieważ do normy jeszcze troszkę mi brakuje raczej do przekroczenia górnej granicy normy.
Może to też jest tak że co labolatorium to inny wynik.
Ale nakręcam się nie będę skoro wyszło 1,4 jakichś tam jednostek a norma jest do 2, 0 to jest super.

A co do morfologii No to jest trochę słaba, Jak na faceta to jestem w dolnej granicy normy.
A to znak że trzeba się lepiej odżywiać, lepiej znaczy zdrowiej.

3 dni temu byłem też u dentysty zrobić porządek z płytką nazębną, pytam dentystki kiedy ostatnio byłem w gabinecie, odpowiedziała 4 lata temu.
Zdziwiony nie byłem powiem że byłem dawno, natomiast zdziwiło mnie na pewno to że ubytków praktycznie nie mam żadnych po zdjęciu płytki widać że Mam do naprawy 2 zeby ale póki co nie jest to też aż takie pilne niecierpiące zwłoki.
Umówiony jestem na 11 stycznia.

Podpowiadamy wam jeszcze parę jakiś pierdół, bo lubię opowiadać lubię gadać, Ostatnio nawet z sensem mi to wychodzi.
Ale nie będę was zanudzał, Pisanie bez sensu, pewnie i tak nie macie czasu siedzieli czytać.
A jeśli będziecie chcieli poczytać to może kiedyś udostępnię link do mojego bloga z książką którą postanowiłem pisać z nudy.
I muszę się przyznać że będzie to erotyk.

Ale na dziś to wszystko pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate